13 ani de abas

06
Sep
De 13 ani ne unim puterile pentru a face cea mai buna echipa

Astăzi, pe blogul nostru veți cunoaște 2 dintre cei mai vechi consultanți din echipa noastră – Ioana Matican și Victor Chivu. Aflați totul despre ei în articolul de mai jos.

 (Ioana Matican – Consultant Business)

De 13 ani în aventura abas România. Crede că toți avem de învățat de la alții, că nu e niciodată prea târziu și că fiecare zi poate fi bună dacă hotărâm că ne place. Toți avem un impact, mic sau mare, dar numai împreună putem schimba ceva.

Cum au fost acești 13 ani pentru tine?

Nici nu știu când au trecut. S-au dovedit a fi o experientă foarte bună pentru mine. Am avut posibilitatea să mă dezvolt atât profesional cât și personal. Este locul în care am primit încredere în forțele proprii și deschidere către dialoguri cu toți clienții. Aici am găsit colegi întotdeauna gata să-mi acorde sprijinul de care aveam nevoie. Apreciez cu adevărat tot ce am învătat aici și sunt foarte mândră să fac parte din această echipă.

Povestește-ne ceva despre tine

Sunt îndragostită de natură și alegări montane și imi place să mă provoc participând la diverse acțiuni sportive. Sunt norocosă să lucrez într-un domeniu care mă pasionează. Nu-i nimic mai minunat decât să faci ce-ți place în fiecare zi. Mă pot bucura de colegi și proiecte, pot interacționa cu clienții, experimenta și valorifica curiozitatea și entuziasmul pentru a învata mereu lucruri noi.

Ce s-a schimbat în echipă și în piața de ERP în toți acești ani?

Lucrez la abas de la începuturi, de când a demarat parteneriatul în România. Cel mai mult m-am bucurat să văd că oamenii aleg să rămâna în echipa noastră, că învață multe lucruri și că își schimbă mentalitatea.  Îmi dă un sentiment bun, că 5 oameni din cei 15 colegi sunt în compania abas Romania, de mai bine de 10 ani.

În ceea ce priveste piața și aplicația noastră lucrurile s-au schimbat mult.  O evoluţie există în mod clar. Deja când auzim de ERP nu ne mai gândim ca la un concept dedicat marilor companii, ci mai mult ca la o strategie pentru orice întreprindere. Odată cu evoluția au apărut, desigur şi anumite provocări, în special pentru clienţii noştri. Aici aş putea să menţionez provocarea legată de strategia clienţilor noştri de a proiecta şi de a produce la scară globală în continuă schimbare. Actualmente, schimbările din zona de IT schimbă fața și funcționalitățile aplicatiei noaste: cloud, IoT, AI etc.

 (Victor Chivu – Consultant tehnic)

13 ani împreună în echipa abas România. Coleg cu Ioana încă din facultate. Este pasionat de tot ce tine de dezvoltare personală, astronomie și crede că oricine poate să obțina orice își dorește în viață, dacă își urmează cu încredere și curaj vocea interioară, se educă, se desăvârșește, și își dezvoltă abilitățile continuu.

Cum au fost acești 13 ani pentru tine?

Activitatea mea în proiectele abas a început încă din anul 2005 şi vă pot spune cum arăta compa­nia la  început de drum, când am preluat funcţia de consultant tehnic. abas intrase pe piaţa din România pentru a răspunde nevoilor industriilor producătoare. Compania avea deja o experienţă vastă în domeniul de software şi consultanţă în IT, acumulată în cei 11 ani de activitate la nivelul grupului Sistec. De asemenea, abas AG, proprietarul soluției abas, a venit cu o metodologie de implementare unică, testată în toată lumea. Ne-am dorit, încă de la început, să sprijinim clienţii să devină mai competitivi prin furnizarea celor mai bune module şi servicii. Cred că am reuşit să atingem acest scop şi chiar mai mult. Pentru mine fiecare zi este o provocare, dar la finalul zilei am satisfacția învingătorului.

Povestește-ne ceva despre tine

În viaţă am avut nevoie să descoper cine sunt, ce talente am şi ce îmi doresc de la viaţă. Apoi am dezvoltat ceea ce am primit în dar, m-am antrenat şi îmi cresc abilităţile, capacitatea de a produce valoare. Acum culeg roadele și îmi valorific toată munca. Sunt sincer în fiecare registru al vieții. Sunt pasionat de astronomie și meteorologie.

Ce s-a schimbat în echipă și în piața de ERP în toți acești ani?

Îmi place să primesc în viața mea cât mai mulți oameni, lucruri și evenimente care să mă inspire, să mă bucure și să-mi rafineze propria energie; uneori, chiar și întâmplările ce nu par prea prietenoase aduc cu ele noi lecții de viață, așa încât și ele trebuie primite cu înțelegere și acceptare. Așa văd eu cei 13 ani în care am fost parte dintr-o echipă care a crescut odată cu creșterea fiecărui membru al ei.

S-au întâmplat multe lucruri în piaţa locală a soluţiilor ERP. Integratori cunoscuți au dispărut sau au probleme. Sectorul public nu generează consumul normal de software pentru business necesar unei administraţii centrale funcţionale. De peste 10 ani, cifra cumulată a acestei pieţe se învârte în jurul valorii de 100 de milioane de euro. Acum, firmele se uită spre noile tendinţe – mobilitate şi cloud. Ele adoptă furnizarea aplicaţiilor în sistem SaaS. Toţi îşi revizuiesc abordarea şi modelul de business, toţi cântăresc opţiunile de finanţare şi şansele de extindere pe o piaţă, uneori atipică, ca cea din România.

Saptămânile viitoare vom reveni cu date despre alți 2 consultanți care vor răspunde întrebărilor noastre. Am ales să scriem și despre ceea ce contează pentru noi. De ce? Pentru că vrem să ne cunoașteți așa cum suntem.

 

Share on Facebook

UA-120640885-1 Suna Acum