Serviciile evolueaza. Pentru a retine clientii trebuie sa le depasesti asteptarile si sa le livrezi servicii personalizate pe nevoile lor.
abas ofera prin modulul CRM ERP informatiile necesare pentru a satisfice cerintele si nevoile clientilor. Genereaza rezultate cu raspunsuri rapide si exacte la intrebarile si preocuparile clientilor si totodata dezvolta strategii de consolidare a loialitatii.
Focus pe client.
Profita din plin de fiecare interac?iune cu clientii bazandu-te pe informatii pertinente si note interne, specifice fiecaruia.
Conectare rapida.
Pastreaza legatura cu clientii prin intermediul telefoniei integrate conectata direct la inregistrarile clientului.
Coordoneza eforturile de vanzare.
Urmareste fiecare interac?iune pe care o are afacerea ta cu un client – chiar la mai multe locatii din intreaga lume – pentru a face posibil ca toata lumea sa lucreze pe aceleasi date.
Construieste loialitatea.
Genereaza rezolutie cu servicii personalizate bazate pe cunoasterea deplina a interactiunilor anterioare si asigura fidelizarea clientilor.
Concentrare pe taskuri.
Imbunatateste colaborarea la nivel de companie cu sarcini complet documentate in legatura cu ceea ce este de facut si lucrurile care sunt importante in relatia cu clientul.
Interesat de acest subiect? DISCUTA CU UN CONSULTANT ABAS