Un sistem de document management este mai mult decat “un birou fara hartie” – este o unealta esentiala pentru imbunatatirea fluxului de informatii dintr-o companie prin gestionarea si arhivarea documentelor, reducand semnificativ timpul pierdut, fara griji inutile, cu optiuni de cautare si recuperare eficiente. Document management in abas, arhiveaza automat documentele create in sistemul ERP si permite stocarea documentelor externe, indexarea dupa client, vanzator, produs, proces pentru un acces rapid la informatia de care aveti nevoie.
Obtineti informatia de care aveti nevoie, cand aveti nevoie
Arhiveaza centralizat toate documentele esentiale si corespondenta in sistemul DMS pentru acces instant – chiar si cand sunteti in miscare.
Pastrati documentele in siguranta.
Mentine o arhiva sigura, a tuturor documentelor critice si necesar a fi pastrate din punct de vedere legal.
Optimizati fluxurile de lucru.
Alunga stresul din procesele de business bazate pe documente cu fluxuri de lucru digitale, de incredere.
Reduceti timpul alocat cautarii.
Acces rapid la o imagine de ansamblu a tuturor documentelor relationate cu un proces de afaceri specific.
Partajeati informatii sensibile.
Datele de busines pot fi extrem de sensibile si trebuie gestionate in consecinta. Un sistem complex de gestionare a drepturilor va ajuta sa controlati fiabil accesul la documente critice.
Interesat de acest subiect? DISCUTA CU UN CONSULTANT ABAS