Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM)

22
May
Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM) sau cum iti treci afacerea la un alt nivel
Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM) sau cum iti treci afacerea la un alt nivel
  • Sistec
  • 0 Views
  • 0 Comment
  • abas ERP articol . CRM . ERP .

Oamenii nu cumpară produse, ci beneficii. Ei cumpară soluții pentru problemele lor, cumpară modalități de a-și satisface nevoile.

Abas oferă prin modulul CRM informațiile necesare pentru a satisface cerințele și dorințele clientilor. Generează  rezultate cu răspunsuri rapide și exacte la întrebările și preocupările clienților și totodată dezvoltă strategii de consolidare a loialității.

Evoluția rapidă a mediului de afaceri și schimbările constante din piață fac ca cel mai important avantaj al unui sistem CRM să fie capabilitatea de a permite companiilor să înțeleagă mult mai bine comportamentul clienților și posibilitatea de a-și adapta/extinde oferta de produse/servicii și întregul proces de afaceri, astfel încât satisfacția clienților să fie considerabil imbunătățită. În final, se obțin analize reale pe piețele vizate și se  descoperă comportamente, valori și obiective bazându-ne pe funcționalități avansate care permit colectarea informațiilor despre clienții existenți și potențiali. Departamentele de marketing pot identifica mult mai simplu diverse tendințe și își pot ajusta mesajele și campaniile dedicate targetului propus.

Modul de CRM de la Abas se poate conecta și la alte aplicații de business care vă ajută să dezvoltați relațiile cu clienții. El poate integra, în afacerea dumneavoastră, procese cum ar fi semnarea documentelor, contabilitatea și facturarea, sondaje de opinie, astfel încât informațiile să circule în ambele moduri pentru a vă oferi o imagine reală de 360 ​​de grade a clientului.

 Alegeți modulul CRM și veți obține: 

 Detalii complete despre funcționalitățile modulului CRM pot fi descoperite aici.

Share on Facebook

UA-120640885-1 Suna Acum