Module

Management service – Urmareste activitatea post vanzare pentru a ramane pe piata

Asteptarile clientilor sunt mai mari ca niciodata si se extind mult dincolo de vanzarea initiala. Observa-ti vanzarile si ofera apoi activitati de service de incredere, personalizate pentru a mentine afacerea in fata concurentei.

Ramai in top cu o mentenanta proactiva, coordoneaza-ti  planurile de service extern si urmareste cu acuratete reparatiile interne sau reparatiile producatorului pentru a te asigura ca echipa de service poate oferi experienta si rezultatele pe care le solicita clientii.

Highlights: 

Planifica in avans?.

Creeaza programe de incredere pentru planificarea intretinerii si lucrari de service pentru a organiza mai bine resursele si capacitatile.

Pastreaza un istoric al reparatiilor?.

Acceseaza imediat toate inregistrarile reparatiilor si ale service-ului pentru orice produs sau client, inclusiv estimari, comenzi de lucru si facturare.

Service oriunde?.

Urmareste reparatiile interne ale producatorului si planifica detaliat misiunile de service cu o evidenta exacta a lucrarilor efectuate si a pieselor inlocuite.

Construieste incredere?.

Stabileste relatii cu clientii pe termen lung construite pe incredere in calitatea, amploarea si viteza serviciilor pe care le oferiti.

 

Interesat de acest subiect?  DISCUTA CU UN CONSULTANT ABAS

Share on Facebook

UA-120640885-1 Suna Acum